piątek, 13 stycznia 2012

Tornado Feelings.

Czy ja kiedy kolwiek moge nie być wyrozumiala? Czy ja kiedy kolwiek powiem komus : Przepraszam, ale nie romuemiem Cie. Nie, choc bym nie wiem co robiła staram sie Go rozumiec i na koncu Go rozumiem. Daze do tego rozumienia po trupach, za wszelka cena, a to tylko po to zeby ludzie nie musieli czuc się jak Ja, bo wiem jak to bardzo boli. Teraz gdy zycie zabrało mi Tyle osob ktore Kocham, sama mam ochote siasc i powiedziec wszytskim jak bardzo nie rozumiem kogos, kogo? Siebie. Po co jestem taka wyorozumiała? Po co tak przywiazuje się do czegos co nie jest mi dane? Jak cholernie płacze serce gdy osoba która kochasz mowi Ci że Cie Kocha ale nie moze z Tobą byc bo za wiele zlego narobiła i musi najpierw to naprawic zeby byc z Toba, żebyś ją zrozumiała, prosi, tak błagalnie prosi, godzine po spotkaniu gdzie znow zmysły działały nad poborczo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz