piątek, 6 stycznia 2012

What kind of man that you are?

Nie Kochanie, nie Tym razem. Jakim typem człwoieka jesteś? Tak trudno jest mi cie rozszyfrować romeo. Cały czas zmieniasz strony, a ja trace inspiracje. Żywisz się niewiedzą, ja przez nią obumieram, krzyczę jak bardzo Cie Kocham, spytaj mnie czy Cie Kocham, odpowiem prawdę, przysięgam.. Popatrz co zrobiliśmy, jak odwróciłam dla ciebie świat, przeszłam tyle nie wiadomych, co jest z nami nie tak? co się dzieje. Czy ja już nie mam życia? To takie dziwne- inne, wiesz?


Chyba o tym nie wiesz, jeśli bym sie zabiła, poznał byś prawdę, tyle mam nieprawidłowości w swojej klaustrofobi, kurczy mi się wnętrze, ja sama pulsuje jak świerza czerowna krew płynąca po ustach i zębach białych niczym górski śnieg. Nie wiem  kim jesteś, tak często się zmieniasz, tak często jesteś taki skryty, tak dobrze znam ludzi, a Ciebie nawet nie czuje poza 5 metrami a tak bardzo chce, akurat Ciebie, ja zawsze chce mieć to czego nie mam, czego nie moge mieć, albo nie jest mi dane mieć.
Jak ja sie tu dostałam? Wszytsko było by dobrze, gdyby nie to jak na mnie wpływasz, gdy cie nie ma, nie mam kontaktu z Tobą jestem jak zwiędła roślina, ty jesteś wodą. Wczoraj gdy sie odezwałeś znowu ożyłam, czułam się dużo lepiej, ale pasa się skończyła, znowu wróciło to samo. Ile to jeszcze potrwa? Ile ja tak wytrzymam? Ten kto pyta nie jest głupim, ten kto pyta potem staje się modrym.
Widisz jak to nabiera tępa? Ile wokół nas się zmienia, jak my się zmieniamy? Przecież to jest takie buzujące. Zanim się obejżysz będziemy już inni, nie Ci sami, Chce krzyczeć, nie mam zaklejone usta, mam zakaz od Siebie wyrażania tego co czuje, coś mnie blokuje, ja nieługo eksploduje, tak bardzo chce poczuć to co było mi dane na chwile. Jakim jesteś człowiekiem? Daj mi siebie poznać, daj się oswojić, a nie pożałujesz, ja może tak ale nie Ty.
I'm screaming: I Love You So. There is something that I see in You.. Jestem pogrążona, nie chce już nic mówić, co ja bredzę? Ja nawet nie wiem co mówić.
 Świat zamknięty, Rany otwarte.

Do You See What We've Done?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz