niedziela, 19 lutego 2012

Nie jesteś wszystkim, jesteś większością..



Czuję się nie konfortowo mówiąc jak bardzo mi zależy żebyś wiedział co czuję w głębi duszy. Choć to trwa to jest to na suchej gałęzi która może zaraz się ułamać, ledwo już utrzymuje swój ciężar, a co dopiero nasz. Lecz póki co kolwiek trwa musimy walczyć, tak nas nauczono, że o to co kochamy trzeba walczyć. A ja póki mam siły nie przestane, poboli, lecz potem nadejdzie czas dumy. Teraz to już ona nawet nie gra znaczenia, jest wiele kompromisów i zaniedbań lecz to nie gra wielkiej roli w tej grze. Serca są kruche jak ciastka, więc dbajmy o nie. Nie możemy marnować tego co nam było dane, trzeba to pielęgnować i kochać tyle ile możemy ot tak, po prostu. Niedługo będzie już ciepło, niedługo będę już inna, taka jak powinnam być, a ty powinieneś być ze mną wtedy, dzięki tobie jestem teraz taka jaka jestem, nie chciał byś popatrzeć jak nasiono zasiane przez ciebie kwitnie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz