sobota, 4 lutego 2012

Nikotynowy pocałunek..

Nie tak jak bym chciała, nie tak chciałam cie czuć, nie tak chciałam o Tobie myśleć. Dziś czuje się taka stęskniona, patrzę na twoje zdjęcie i tęsknie. Marzę, nie wiem już co robić. To jest dziwne, egzystencja myśli zawsze była spójna, a teraz nie ma żadnego sensu.Może poprostu muszę odpocząć od ludzi, jakie błędy robie w życiu? To jest jeden z nich izoluje się od ludzi co jest bardzo złe lecz czasem dla mnie nieuniknione.. Przerażające..

Chciała bym być koło Ciebie, tak przyjemne było by wtulić się w twoje ciało i żeby już nie było mi tak zimno, a teraz jest we mnie tak pusto, tak zimno, choć uprzedzają mnie o wielu konsekwencjach kochania Ciebie, jestem za bardzo dobrze poinformowana o twojej osobowości przy mnie, za bardzo mnie inspirujesz żebym Cie straciła.. Kochany..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz