sobota, 8 września 2012

Empty Place on the Earth .

Tak bardzo chcemy żeby nasze sny się spełniały .. a niekiedy gdy śnią nam się koszmary to wręcz przez pare dni nie możemy dojść do siebie, tak jest w mojej duszy teraz .. Wszytsko krzyczy i tylko modli się do Boga żeby sny się nie spełniały , bo to by oznaczało męki i ból , koszmar i strach .. Dnia 8 września, czyli dzisiejszej nocy, miałam najgorszy sen w swoim życiu, najstraszniejszy i najbardziej wpływający na moją psychikę.. Czy ty widzisz co ja widze ? Kim oni są ? Skąd pochodzą ? Przepraszam , ale ja o tym nie wiedziałam, ty zamieżałeś, mieżyłeś ale nic nie wyliczyłeś, tak bywa, to jak wizja miłości ? Pragnę o nowym śnie, wesołym i radosnym , o łące i delikatnej muzyce, jak Clockmaker, woda, kropla po kropli a potem coraz szybciej , jak wrzask wydostający z siebie wszytskie bóle , dlatego tak mało osób lubi Dubstep , ten prawdziwy bo ludzie co jak co ale boją się wyrażać swoje uczucia, a dubstep to robi, rasa ludzka to bardzo burzliwa rasa, pełna zawiści i tajemnic, a ty mówisz do mnie jak to kochanek robi , następna noc, na zrozumienie różnicy między dziwakami a kochankami . Boję się swojej wyobraźni bo jest ona większa i silniejsza niż mogłam przypuszczać , lewa półkula bierze się za władzę .. boję się .. tak bardzo się boje .. ten sen wzbudził we mnie ogromny strach .. chce jasność , boję się ciemności , tej nocy boję się jak jeszcze nigdy .. Weroniko, czuwaj nademną .. Czy dla dwóch planet , co kręcą się przez całe wieki , jest przewidziane spotkanie? bo nigdy właściwie nic nas nie łączyło, pare głuchych wspomnień , pare chwil, a dzieli nas jeszcze więcej, a tu nagle .. popatrz.. wogóle się nie znamy .. ale ja błagam o jedno .. 

niech Wszechświat zatrzyma się na pare maleńkich chwil .. poznamy się jeszcze raz, o wiele więcej bogatsi oto co dziś ..












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz