niedziela, 9 września 2012

Zakręt? Wstecz ? Stop !


Nawet jeśli Życie zna już odpowiedź , nie chce jej znać , bo lepiej walczyć o to wszytsko co przed nami . Nasze przygody , nasze problemy , spotkania , zachody słońca , naprawiony błąd. Poco mielibyśmy to stracić ? Gdy byłam mała mama powiedziała mi pewien cytat :
"Twoje życie , twoje kredki mała , rób z nimi co chcesz, tylko żebyś była szczęśliwa"



A czy ty za mną tęsknisz? Czy myślisz czasem o tym jak się mam , czy nadal o tobie myśle? Chciała bym wiedzieć, nie chce kłamać , mówić że już mnie nie obchodzisz, ja tylko chce się przyznać że nie wiem co tak naprawde jest grane w mojej głowie, nie wiem czy tęsknie za tobą nie wiem czy chce o tobie pamiętać, czasem siadam przed komputrem i widzę że jesteś , widzę wpisy od różnych dziewczyn, znajomych , zdjęcia które lubisz, one są takie piękne , takie idealne, bez skazy , piekne włosy , zadarty nosek , piękna sylwetka , ja tego nie mam , ale sądziłam że charakter wystarczy , naiwne prawda?.. wiem .. to jak wielka stłuczka.. 
Przecież Wariaci są coś warci ! 


Czy te różne planety .. co kręcą się od wielu lat mogą kiedykolwiek zasłużyć na spotkanie ? Czy to jednak będzie oznaczać koniec świata ? Nie wiem sama , bo skąd mam wiedzieć jestem tylko "małą" dziewczynką a marzeniami . Czuję się jak w autobusie, pośrodku 2 osób które wręcz nie dają mi oddychać, jak przed show , boję się że nie pokażę to co umiem i nawet nie zaczerpnę przyjemności z niego . Ludzie podążają za innymi, a ja idę swoją drogą, kreuje się i wychodze , dziś mam w sobie wenę , dziś mam w sobie wodę i muzę tak powinno być, a ty ? kiedyś miałeś moje serce na dłoni , myśl o mnie, a ja kiedyś sprawię że spłonie ci głowa, chmury i wiatr przypominają mi o tobie , że mogłeś mieć wiele, ale nie wziołeś tego , mam nadzieje że spotkasz lepszą ode mnie .



Mogliśmy mieć wiele, ale teraz jesteśmy dwoma zupełnie innymi osobami, a ja w nocy śnię o lepszym jutrze , o radości wynkającej ze szczęścia nie z imprezowania . To jak wizja prawdy, w nocy, w moich snach jestem zakochana, bo ktoś mówi do mnie jak kochankowie to robią . Tyle dla mojego Happy End ? Nie do końca, jego jeszcze nie ma i długo nie będzie, jeszcze tylko do wycierpienia, tyle do wyśmiania. Zawsze odkąd pamiętam, wiedziałam o tym ..



 

Mija już półtora roku odkąd Pacyfka zwisa z mojej szyji, tak bardzo boli mnie gdy widze że ludzie noszą pacyfkę a nie mają pojęcia nawet co oznacza jej wygląd, tylko po prostu bo to fajne , co z tego że wiedzą że oznacza to pokój , to oznacza coś więcej , jej wygląd , znaczy wiele więcej . A milionezy nadal nie wiedzą jaką słowa mogą mieć siłę ..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz